Branding Traject.

In mijn Branding Traject ga ik samen met jou op zoek naar een visuele stijl die weerspiegelt wie je werkelijk bent, zodat je het vertrouwen voelt om eindelijk in je licht te gaan staan.

Ik ben er voor vrouwelijke ondernemers die zichzelf als (een tikkeltje) spiritueel omschrijven. Je hebt al een tijdje je eigen bedrijf en bent de afgelopen jaren als mens en ondernemer enorm hard gegroeid. Hierdoor voelt je Branding niet meer passend bij wie je diep van binnen bent en het straalt niet de kwaliteit uit die je wel aan je klanten levert.

_AU_7102-bewerkt kopiëren-LR.JPG

Ik ben er voor jou als...

  • je ooit zelf een logo hebt gemaakt of hebt laten maken door "iemand uit de buurt".

  • je wilt dat je branding past bij wie je werkelijk bent als mens én goed aansluit bij je diensten en doelgroep.

  • je enorm bent gegroeid de afgelopen ondernemersjaren en je voelt aan alles dat je branding niet meer in lijn ligt met de enorme professionaliteit en waarde die je levert in je werk aan klanten.

  • je consistentie mist in je visuele communicatie. Op dit moment gebruik je verschillende kleuren, lettertypes en stijlen door elkaar waardoor er geen eenheid of herkenbaarheid is.

  • je je wilt je focussen op je eigen kwaliteiten en zo min mogelijk tijd wilt besteden aan zaken die voor jou veel energie kosten.

"Mijn missie is geslaagd als ik de glinstering in je ogen en een glimlach op je gezicht zie."

Als één of meerdere punten hierboven herkenbaar voor je zijn, dan is het Branding Traject misschien iets voor jou. In het Branding Traject gaan we samen op zoek naar een visuele stijl die helemaal omvat wie je bent en wat je te vertellen hebt. Ik zeg niet voor niks 'samen'. Want je krijgt van mij de volledige vrijheid om samen met mij de ontwerpvoorstellen te finetunen. We gaan net zolang door totdat jij in het diepste van je hart voelt: deze branding is een doorvertaling van wie ik werkelijk ben. Mijn missie is geslaagd als ik de glinstering in je ogen en een glimlach op je gezicht zie.

Dit is het Branding Traject.

Lees hier wat het traject precies inhoudt.

prijs: €990

investering: €1499,-

1. Verdiepende sessie van +/- 3 uur op locatie

Deze sessie is er om je echt te leren kennen. Dat doe ik het liefste bij je thuis. Zo krijg ik meteen inzicht in je (woon)smaak en ben jij het meeste op je gemak. We gaan zowel persoonlijk als zakelijk de diepte in. Wie ben je, waar kom je vandaan, wat zijn je levenslessen en wat inspireert jou? Zakelijk gezien gaan we inzoomen op je bedrijfsnaam, diensten, doelgroep, onderscheidende krachten en nog veel meer. We sluiten af met een visualisatie die mooie inzichten en verlangens naar bovenhaalt.

Bij deze sessie zijn reiskosten en reistijd inbegrepen.

2. Inspiratiefase 

Na de eerste sessie neem ik de tijd om inspiratie op te doen. Dat doe ik via Pinterest, maar ook in de natuur, architectuur, mode of verschillende culturen. Dit alles vang ik in een moodboard wat de start wordt van de ontwerpfase.

3. Ontwerpfase

Nadat ik me gevoed heb met inspiratie ga ik aan de slag met ontwerpen. Ik ga op zoek naar de best passende lettertypes, kleuren en vormen. Meestal ontstaan er een aantal verschillende logo ontwerpvoorstellen omdat ik je wil laten zien wat er mogelijk is. 

4. Presentatie

Ongeveer 4 weken na de verdiepende sessie plan ik de presentatie met je in. Indien mogelijk spreken we live bij mij thuis (in Oss) af en presenteer ik je wat ik voor je heb gecreëerd. De één weet meteen wat ze wel of niet mooi vindt en de ander heeft wat meer tijd nodig om een mening te vormen. We plannen samen één week later een call waarin je me feedback kunt geven. Mocht je hier, om wat voor reden dan ook, langer de tijd voor nodig hebben dan kan dat altijd.

5. Finetunen

Nadat we de feedback telefonisch hebben doorgesproken ga ik aan de slag met het aanpassen van de ontwerpvoorstellen. Vanaf dit moment mail ik je de aangepaste ontwerpvoorstellen en schakelen we per mail en/of telefoon om kleine aanpassingen door te voeren. We gaan hier net zolang mee door totdat het helemaal goed voor je voelt. 

6. Opleveren

Nadat je me akkoord hebt gegeven op de laatste versie van de branding ga ik alles aanleveren in de vorm van een stylesheet, hierin staat het volgende:

  • Basis logo

  • Sublogo en/of een beeldmerk

  • Kleurpalet met kleurcodes (te gebruiken voor een website of Canva)

  • Lettertypes (incl. open bestanden om te gebruiken in je website of Canva)

  • Vormentaal en/of stijlelementen

Daarnaast ontvang je het logo en sublogo en/of beeldmerk in diverse kleuren en formaten (jpg, png en eps) in een mapje.

7. Follow Up

Twee weken na het opleveren plannen we een call in om samen af te sluiten. Ik ben benieuwd hoe je het traject hebt ervaren en er is ruimte om vragen te stellen over het werken met jouw nieuwe Branding.

Duur: gemiddeld 8 weken

Investering: €1749,- excl. btw

_AU_7007_lauraknipsaelphotographyLR-web.jpg

Over mij.

Als je net als ik van woordgrapjes houdt had je misschien al geraden dat mijn naam Maud is. Ik ben 27 jaar en woon samen met mijn vriend Pim en puppy Sem in Oss (tussen Den Bosch en Nijmegen). 

Ik heb grafisch ontwerp gestudeerd aan SintLucas in Boxtel en ben inmiddels alweer 8 jaar werkzaam in diverse creatieve branches. Ik heb jarenlang voor een internationaal sieradenmerk gewerkt en ben sinds 2018 zelfstandig ondernemer. Vanaf dat moment hielp ik diverse vrouwelijke ondernemers met hun branding. Tussendoor heb ik nog een uitstapje gemaakt naar de reclamewereld waarin ik de rol van project manager oppakte. Maar ik miste enorm mijn eigen creatieve werk en besloot daarom in 2021 opnieuw om volledig voor mijn eigen bedrijf te gaan. 

Mijn kennis en ervaring als grafisch ontwerper en project manager combineer ik met mijn liefde voor styling. Mauthentique is geboren uit het verlangen om al mijn kwaliteiten met elkaar te combineren. 

Door de jaren heen heb ik mijn eigen werkwijze ontwikkeld die voor mij en voor mijn klanten heel fijn werkt. Ik hou van persoonlijk contact en ontwerp op basis van mijn eigen gevoel. 

Mijn werk is divers en altijd op de ander afgestemd. Het gaat er niet om wat ik mooi vindt en wat op dit moment een trend is. Het gaat erom dat je branding een weerspiegeling is van jouzelf en dat je hier jaren mee vooruit kunt.

Ervaringen van klanten.

Schermafbeelding 2022-05-14 om 07.57.52.png

Nelian Smit

Leiderschap & gedrags expert

"Er zijn veel woorden die beschrijven hoe fijn en goed een Branding Traject bij Maud voelt. Een aantal uitverkorene voor mij zijn Magie, Zacht en Zorgvuldig. Maud neemt veel zorg in het traject om je te begrijpen, om de elementen te absorberen die van dieper belang zijn. Dit doet ze op haar eigen zachte en liefdevolle manier waardoor je het gevoel hebt het proces echt aan haar over te kunnen laten. Daarnaast gebruikt ze haar unieke magie om haar kunst en kunde met haar sterk ontwikkelde intuïtie te gebruiken om tot een kloppende branding te komen. Ik heb het als een bijzonder proces met een fantastische uitkomst ervaren die mij heeft gesterkt in het uitdragen van mijn business."

Plan een Match Call!

Ben je enthousiast geworden en wil je graag met me aan de slag? Plan dan een Match Call in! In deze online meeting van 30 minuten leren we elkaar alvast kort kennen en weten we zeker dat er een match is.

_AU_6858-bewerkt kopiëren-LR.JPG

Twijfel je nog?

Als je twijfelt of je wel een nieuwe Branding nodig hebt plan dan een gratis Branding Spiegelsessie in. In deze sessie van 30 minuten gaan we kijken of je huidige Branding nog wel past bij wie je werkelijk bent en wat je wilt uitstralen.